BACK AT HOME 3/6/2015


Suomeen ja Helsinkiin kotiuduttu. Työt alkoi kunnolla maanantaina ja kiirettä pitänyt kaiken kans. 

Tän blogin kans nyt kävi vähän niin, että siitä tuli sitten kuitenkin mulle se vaihtoblogi, vaikka alkuun ajattelin jatkavani sitä ihan paluunkin jälkeen.Tuun laitteleen vielä vaihtoon liittyviä juttuja tälle puolelle ihan vaan, koska ite olisin kaivannut niitä paljon ennen omaa vaihtoa, varsinkin Islannista. 

Oon alkanut päivitellä vanhaa blogia aina kun fiilis iskee. Islantia löytyy sieltäkin, mutta ei siitä reissublogia kyllä tule. Mun ja Sinin road trip -kuvia on paljon tulossa, mutta koska siinä vaiheessa vaihto-opiskelut tuntui tosi kaukauselta ja fiilis oli enemmänkin et oon vaan reissussa yhden mun parhaan kaverin kanssa, niin ne ei enää istu tänne. Tsekkailkaas Pure and simple, jos hutsittaa - samalla teemalla kuin tähänki asti. :) 

1 kommentti: